Cercador de notícies

Per paraula clau

Per data

Assemblea General Ciutats Educadores

El 25 de març té lloc l'entrega dels Premis Ciutats Educadores 2020 i l'Assemblea General Ordinària de l'entitat.

25-03-2021    Assemblea

El Comitè Executiu de l’AICE convoca totes les ciutats membre a participar a la propera Assemblea General Ordinària que tindrà lloc el dia 25 de març, a les 12:50 CET en primera convocatòria. Es realitzarà través de la plataforma Zoom. Cada ciutat disposa d’un únic vot. Les persones designades per les seves respectives ciutats per a exercir el dret a vot rebran un link per accedir a la plataforma de votació

L’Assemblea s’obrirà amb la cerimònia de lliurament dels Premis Ciutats Educadores 2020. Aquest acte està obert al públic en general i per aquest motiu es retransmetrà en directe a la pàgina web de l’AICE. Inclourà una conferència a càrrec de Michel Vallée, expert en cultura amb impacte social i Co-president, de la Comissió Permanent de Ciutadania cultural, Culture Montréal i membre del jurat del Premi; seguida de la presentació dels 3 projectes guanyadors, a càrrec de representants de les ciutats de Medellín, Santos, i Torres Vedras.

Seguidament tindrà lloc la part de l’Assemblea reservada per a les ciutats membre, que es podrà seguir per Zoom. L’acte es clausurarà amb l’anunci del Congrés Internacional de Ciutats Educadores 2022.

Us hi esperem!

Cercador de notícies

Per categoria

Per paraula clau

Per data

Dia Internacional de la Ciutat Educadora

Premi Ciutats Educadores

Experiència Destacada

Segueix el nostre compte de Twitter

Twitter feed is not available at the moment.